Fredag

Var och körde lite biceps / triceps idag men blev bara ca 8 set per muskelgrupp för fick mer känningar en vanligt i min jävla handled som fortfarande spökar efter jag slog i den på jobbet.

Gårdagens pass var dock bättre. Kändes riktigt bra och fick go kontakt med brösten som jag tränade.
Passet såg ut så här:

* Bänkpress          4 set
* Sne Hantelpress  2 set
* Sne Bänkpress    2 set
* Pullovers            3 set
* Dips                   3 set
* Cableflyes          4 set
* Armhävningar     3 set

Totalt = 21 set Bröst

Sen blev det 3 set benlyft och 1 set sittups. Blev inte mer pga att jag kör så mycket mage nu och har nästan konstant träningsverk i den..

Nästa vecka kommer jag skriva lite om hur jag äter just nu och varför jag äter så nu.

Men nu ska jag strax i väg på The Expendables på bio med tjejen och sen hem för att packa väskan som jag ska ha när jag drar mig iväg på firma fest imorgon till Skagen....

Ha en jävla go helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback