I'm back

Så nu är det dags att börja blogga igen.. Jag paja min handled på jobbet för ett tag sedan och det paja allt kunde knappt lyft ett mjölk paket, så tappa änna suget på att skriva något... Igår började jag på riktigt igen.
Bytte lite träningsschema för är lite trött på mitt förra och även bra att ha lite omväxling. Har fått lite inspiration från en go gubbe som heter Greg Plitt så kör en del superset och så. Har även börjat köra mera mage, dratt ner på kolhydraterna. Fyra timmar innan läggdags är det bara protein som gäller inga kolhydrater eller fett.. Kommer köra så här ett tag framöver. Måste även berätta att jag gick upp 04.00 igår för att äta gröt och sedan bege mig till gymet kl 05.00 och körde ett hårt pass "Arm War" som bestod av superset Biceps / Triceps. Riktigt stolt över det. Nu är det dags att duscha sedan blir det Good Old Chicken ;)

Ha det gott alla tjockisar där ute :)

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Superset e helt underbara. Ger en enorm jævla pump, armarna brukar tex vara hårda som sten nær man ær klar!!

2010-08-31 @ 19:28:28
Postat av: Matte

Lill Arnold på återväxt?

Inga bölder på halsen nu då!!!

2010-08-31 @ 21:52:12
Postat av: Johan

Yes superset är gött. vet dock inte om det är något att ha men gött är det i vilket fall iaf.



Lill Arnold var ett fint smeknamn och passar väl bra, han hade också helkassa vader.. Han fixade å andra sida till dom sen :) När blir jag bjude till Vallen då Matte ;) ?

2010-08-31 @ 22:06:07
Postat av: Maria

Nej, jag har inte brund utan sol! Jag är naturligt brun, haha ;)

2010-09-01 @ 07:09:29
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback