Rygg

Idag var det ryggträning, körde lätt och strikt som fan. Blev 24 set rygg, 6 övningar med 4 set på varje övning. Efter ryggen körde jag några set för sidan av magen. Igår skrev jag inlägg om axlar, vet inte varför det inte kom med på bloggen :S Men det var ett bra pass som alla pass har varit senaste tiden eftersom jag kännt mig fokuserad på gymet och orken är väldigt bra. 20 set axlar blev det och lite sittups med vikt på lutande bänk. Har inte kommit igång något bra med skrivandet, har lite annat för mig nu efter träningen så hinner inte riktigt lägg ner jättemycket tid att skriva här men ska bättra mig när jag är klar med lite saker. Ska även försöka få in lite bilder på bloggen så det ser lite roligare ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback