Hello

Nu har jag bestämt mig för att starta en blogg efter allt tjöt hemma :) hehe..
Största anledningen till att jag startar bloggen är för att jag själv ska kunna motivera mig bättre till träningen.
Jag började träna hösten / vintern 2005 och startade på 50 kg i vikt . Sedan gick det bara framåt och gick upp runt 30 kilo tills 2008.
Efter det så gick träningen åt helvete av olika anledningar.
Träna nån vecka sen vila 10 veckor osv.. ingen seriöst alls...
Började även senare med att både röka och snusa samtidigt, och det gjorde inte att träningen gick bättre dom få gångerna man var där.. Hade ingen motivation till någonting över huvud taget....

Nu hag jag bestämt mig för att försöka ta tag i det igen. Kommer dock inte vara 100% seriös detta året för är rädd att tappa motivationen igen.

Mina mål år 2010:

* Sluta röka 2 Augusti 2010 (Då är semestern slut)

* Sluta snusa 1 Oktober 2010 (ska försöka iaf)

* Inte dricka 3 liter Coca Cola i veckan (snarare 1 liter)
   dra ner på det ännu mer 2011
____________________________________________________________

* Få iaf 1 cm större omkrets runt armarna 2010

* Få iaf 1,5 cm större omkrets runt Bröst / Rygg 2010

* Få iaf 1 cm större omkrets runt låren 2010

* Träna iaf 4 pass i veckan.

Detta är ju inga jättemål att nå men då kommer jag förmodligen lyckas och det hjälper säkert för motivationen till 2011. För då är det dags för storsatsning

Tränar lite granna nu försöker iaf köra igenom hela kroppen.
På måndag börjar det bli lite seriösare. När man börjar jobba igen så är det mycket lättare med rutinerna.

Kommer inte bara att skriva om min träning, kommer även skriva lite vardagligt och lite om kost och så. Kommer antagligen lägga upp lite recept då och då. Lägga in lite länkar om "bra" (enligt mig) tränings musik.
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Bra där hjärtat <3 Grattis till din nya blogg o till din första kommentar!! ;)

2010-07-25 @ 21:30:33
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/
Postat av: Johan

jag har haft en jävla massa komentarer , så var tvungen att ta bort en massa... men tack du var nummer 1234 iaf .. puss

2010-07-25 @ 22:02:50
URL: http://jnaavala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback