Inflammation i hålfoten

Igår blev det inget bloggande, för i onsdags så skada jag foten, så haltade runt igår för att sedan bege mig till läkaren och kolla upp vad fan som hade hänt. Det visade sig att jag hade Inflammation i hålfoten, så blev att sjukskriva sig eftersom vi går så mycket på jobbet.. Jag åkte till apoteket och fick inflammationsdämpande och smärtstillande. Skulle egentligen kört bröst och mage igår och biceps triceps idag men blir inget med det kan ju inte gå riktigt så måste vila foten. Läkaren trodde det skulle bli bättre efter helgen men vi får la se.
Äter lika nyttigt ändå trots att jag inte tränar.. RIktigt lätt att börja äta skit när någonting skiter sig så att man inte kan eller orkar träna, men det ska inte hända denna gången.

Ett litet tips till er som ska vara nyttiga.. Om ni äter nötkött så stek det så kort tid som möjligt för att bevara så mycket näring som möjligt i köttet .. Jag gillar ju när det är stekt Medium / Rare men alla kanske inte göra det.
Tycker ingen ska äta torrt kött iaf , mkt av näringen är då borta. Nötkött är inte farligt att äta om det är rött. Det går att äta det rått om man vill det..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback