Kvällsinlägg

När jag började blogga skrev jag några små mål som jag hade under 2010. Inga stora mål. Blir större mål 2011. Nu ska jag skriva lite hur det går.

*Sluta röka 2 Augusti 2010
(det är avklarat)

*Sluta snusa 1 Oktober 2010 (ska försöka iaf)
Har några dagar kvar att snusa :)

*Inte dricka 3 liter Coca Cola i veckan (snarare 1 liter)
Dricker mindre än 1 liter i veckan nu och ska ner mer.

* Få iaf 1 cm större omkrets runt armarna 2010
Inte mätt det än

* Få iaf 1,5 cm större omkrets runt Bröst / Rygg 2010
Inte mätt det än

* Få iaf 1 cm större omkrets runt låren 2010
Inte mätt det än

* Träna iaf 4 pass i veckan.
Tränar 4 - 5 pass i veckan Så ligger det till just nu...


Lite annat som har ändrats * Åter inte kolhydrater 4 timmar innan jag lägger mig.

* Har oftast sallad istället för ris / pasta / potatis till middagen

* Midje måttet har gått ner med 2 cm på 2 veckor pga punkten över.

* Tränar mage 3 - 5 gånger i veckan istället för när man känner för det

* Kör mer set på gymet än tidigare, det kommer väl iofs variera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback